Spoils of the Qunari -sisältöpaketti lisää inkvisitioosi uusia kohteita, joita Par Vollenin tyyli on innoittanut! Tuo Qun Skyholdiin käyttäen useita vaihtoehtoja, jotka edustavat omistautumistasi järjestykselle, aina valtavasta soturivaltaistuimesta useisiin qunarien kunniaksi tehtyihin veistoksiin. Spoils of the Qunari -sisältöpaketti sisältää myös saaliina kaksi ainutlaatuista haarniskapakettia, mukaan lukien Arishok-haarniskapaketti, sekä kaavioita uusien esineiden luomiseen ryhmäsi jäsenille. Ratsasta Thedasin halki panssaroidun sotaratsun selässä ja voita vihollisesi Qunin nimeen!