Spoils of the Avvar -sisältöpaketti lisää inkvisitioosi uusia mukautuselementtejä, kuten Avvar Mount Packin, joka sisältää viisi erilaista petoa, joilla voit ratsastaa Thedasin halki. Kiidä taisteluun sotamaalatun ratsun selässä! Tuo avvarien kahlitsematon henki Skyholdiin useilla tukikohtasi mukauttamisvaihtoehdoilla. Spoils of the Avvar -sisältöpaketti sisältää myös kaksi ainutlaatuista haarniskaa saaliina ja taktiikoita, jotka antavat ryhmällesi etulyöntiaseman vihollisiisi nähden.