Dragon Age: Inquisition - Dragonslayer -moninpelilaajennus lisää voimakkaiden lohikäärmeiden taistelut uudessa, ainutlaatuisessa kartassa ja esittelee kolme uutta pelattavaa hahmoa: Avvar Skywatcher, Virtuoso, jonka musiikki on tappavaa, ja Isabela, itse itäisten merien ryövärikuningatar. Valmistele ryhmäsi taistelemaan olosuhteita vastaan ja ota paikkasi legendaaristen lohikäärmeensurmaajien joukossa!