Drag Race -pakkaus
Laita refleksisi testiin ja talla pohjaan Drag Race -pakkauksen tarjoamassa upouudessa pelitilassa! Saat käyttöösi kolme säkenöivän nopeaa dragsteria, uuden Drag Championship -yksinpelikisan ja kolme GRID Autosportin kiihdytysrataa.