DOOM Eternal: Year One Pass (Add On)
Voitto helvetin joukkoja vastaan on pelastanut ihmiskunnan, mutta sillä on hintansa. Khan Maykrin surmaaminen on aiheuttanut maailmankaikkeuden voimasuhteissa epätasapainon, joka uhkaa koko luomakuntaa. Nyt sinun on korjattava asiat DOOM Eternal: The Ancient Godsissa. Vuoden 1 kausikortti sisältää kaksi kampanjalaajennusta: The Ancient Gods -osat 1 ja 2. The Ancient Gods -osa 1 Helvetin legioonat ovat tuhonneet taivaan ja uhkaavat nyt muita ulottuvuuksia. Taistele tiesi Urdakin luokse ja päätä maailmankaikkeuden kohtalosta. Tehtäväsi on nyt omissa käsissäsi. The Ancient Godsin osa 2 Kielsit jumalat ja herätit muinaisen pahuuden. Kokoa hajaantuneet Sentinel-sotajoukot, saarra helvetin viimeinen linnake, murtaudu linnoituksen muurien läpi ja kohtaa itse pimeyden ruhtinas. Maailmankaikkeuden sielu on vaakalaudalla.