Don't Starve: Giant Edition + Shipwrecked Expansion
Täydellinen Älä nälkää kokemus nippu! Sisältää Älä nälkää: Giant Edition, tunnettu tinkimätön erämaassa selviytymisen peli, ja Haaksirikkoutuneen laajennuspaketti! Olet pelissä mukana Wilson-nimisenä henkilönä, joka on peloton herrasmies/tiedemies joka on joutunut demonin ansaan ja kuljetettu salaperäiseen erämaahan. Wilsonin täytty oppia käyttämään ympäristöään ja sitä asuttavia eliölajeja hyväkseen mikäli hän koskaan toivoo pakenevansa ja löytämään tiensä kotiinsa. Don't Starve -pelin etenemisen myötä tuotetulla kartalla voit milloin vain luoda uuden elävän ja hengittävän maailman joka vihaa sinua ja haluaa sinun kuolevan. Mukana tulevan Shipwrecked laajennus sinun on vieläkin enemmän tutkia! Don't Starve: Shipwrecked Console Edition -sisällössä, Wilson löytää itsensä eristäytyneenä trooppiseen saaristoon. Hänen täytyy jäädä henkiin uudelleen tässä uudessa ympäristössä, jonka täyttävät biomit, vuodenajat ja olennot. Ää anna trooppisen tuulenvireen tehdä oloasi turhan mukavaksi - maailma voi olla erilainen mutta se on yhä yhtä anteeksiantamaton ja periksiantamaton. Huomaat nopeasti että nämä saaret ovat ääriään myöten täynnä tekijöitä, jotka haluavat viedä henkesi.