Dogos
DOGOS vie perinteisen shmup-räiskinnän uudelle tasolle nykytekniikan mahdollistamilla 3D-grafiikoilla ja liikkuvilla kamerakulmilla. Pelaaja voi liikkua skenaarioissa vapaasti mihin suuntaan tahansa – aivan kuten uusissa avoimen pelimaailman peleissä on tapana mutta mikä ei ole tähän mennessä ollut mahdollista tämän pelityypin peleissä. DOGOS vie peligenrensä aivan uudelle tasolle ja tarjoaa upean toiminnantäyteisen kokemuksen, joka testaa kaikki taitosi ja aistisi. Tiukkaa tulitusta ja paljon räjähdyksiä sekä upeaa ja tarttuvaa musiikkia. Jos pidät nopeatempoisista ja jännittävistä videopeleistä, DOGOS on juuri sinua varten. VALMISTAUDU HENKEÄ SALPAAVIIN TAISTELUIHIN! Tarina Ulkoavaruudesta hyökännyt biomekaanisten olioiden outo laji, Zeetnuksit, on vallannut koko maailmamme. Pieni joukko päättää ryhtyä vastarintaan valloittajia vastaan, mutta huomaa pian, että vihollisen tekninen ylivoima on aivan liian suuri. Vastarintaliike käynnistää kuitenkin uhkarohkean projektin: he palkkaavat ihmis- ja aliensuunnittelijoita ja ryhtyvät valmistamaan aluksia, joilla he käyvät taisteluun valloittajia vastaan. Zeetnuksit saavat kuitenkin vihiä vastarintaliikkeen suunnitelmasta ja tekevät yllätyshyökkäyksen tukikohtaan, jossa ihmiset kehittävät uusia prototyyppejään. Huipputaitava lentäjä Desmond Phoenix onnistuu kuitenkin pakenemaan tilanteesta kehitteillä olevalla KZ 72 -aluksella, jonka kaikki tulevat tuntemaan myöhemmin nimellä DOGOS. DOGOS on upea tarina tuosta lentäjästä ja siitä, kuinka hänen toimintansa pelasti koko ihmiskunnan. Ominaisuudet AVOIMET 3D-MAAILMAT Voit liikkua 14 eri tasolla, jotka toimivat avointen 3D-maailmojen tapaan. Jokainen taso on suunniteltu erittäin huolellisesti upeita yksityiskohtia, pintoja ja mallinnuksia myöten. DYNAAMINEN KAMERATILA Kameratilaa voi vaihtaa myös pelin aikana, mikä vie tämän peligenren aivan uudelle tasolle. LUKEMATTOMIA VIHOLLISIA JA HAASTAVIA LOPPUPAHIKSIA Lukuisat erilaiset viholliset ja loppupahikset pakottavat sinut keksimään uusia strategioita koko ajan. Upea pelikokemus! ERINOMAINEN PELATTAVUUS Neljä vaikeustasoa eri tasoisille pelaajille aloittelijoista kokeneisiin taistelijoihin. USKOMATTOMAT GRAFIIKAT, LOISTAVAT ÄÄNET JA TARTTUVA MUSIIKKI Upea soundtrack: vain tätä peliä varten luodut musiikit, upea äänimaailma ja tietysti huipputarkat HD-tason grafiikat. Valmistaudu tajunnan räjäyttävään pelikokemukseen. PELIN NOPEA TEMPO LAITTAA REFLEKSISI KOETUKSELLE 1080p-tarkkuudella tarkoittaa, että aistisi ja reaktiosi joutuvat tiukkaan testiin. Taistelu alieneita vastaan on hämmästyttävän vauhdikasta ja dramaattista. Älä räpyttele silmiäsi turhaan, jos haluat säilyä hengissä. MUOKKAA PELIKOKEMUSTASI Valitse aluksesi, aseesi ja ulkonäkösi. Kokeile kaikkia asetuksia, jotta löydät juuri sinulle sopivimmat asetukset.