Doctor Strangen Defenders-skini – Marvel’s Midnight Suns
Lähetä Lilith takaisin manalaan tyylillä Marvel’s Midnight Suns -pelin Doctor Strangen Defenders-skinillä, joka perustuu hänen klassiseen pukuunsa Defenders-sarjakuvissa.