DOA6 Nova-scifiasupaketti
Nova-scifiasut kaikille 20 hahmolle. Hahmot: Zack (3 tyyppiä), Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel. Huomaa: - Tämä sisältö kuuluu Season Pass 4:een. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. - Tämän paketin sisältämät tuotteet voi ostaa myös erikseen. Ole tarkkana, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. - Tämän sisällön käyttäminen edellyttää uusimman pelipäivityksen asennusta. - Sinun on ostettava itse hahmot, ennen kuin voit käyttää tätä sisältöä.