DOA6 Noitajuhla-asupaketti
Paketti, joka sisältää kaikki 16 noitajuhla-asua. Hahmot: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji. ■ Huomaa: - Tämä sisältö kuuluu Season Pass 3:een.Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. - Tämän paketin sisältämät tuotteet voi ostaa myös erikseen. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. - Tämän sisällön käyttäminen edellyttää uusimman pelipäivityksen asennusta. - Sinun on ostettava itse hahmot, ennen kuin voit käyttää tätä sisältöä.