DOA6 Gust Mashup + Atelier Ryza Mashup -asut
Tämä paketti sisältää kaikki Gust Mashup -asut ja Atelier Ryza Mashup -asut. Sisältö: – Atelier Ryza Mashup (3 asua) – Gust Mashup (16 asua) Huomaa: – Tämä sisältö kuuluu Season Pass 4:ään. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. – Tämän paketin sisältämät tuotteet voi ostaa myös erikseen. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. – Tämän sisällön käyttäminen edellyttää uusimman päivityksen asentamista. – Hahmot on ostettava ennen tämän sisällön käyttämistä.