DOA5LR Viehättävä mandariiniasusetti
Kaunis mandariiniasukokoelma DOA5LR-hahmoille! Settiin sisältyy yhteensä 17 asua 17 hahmolle. Setti sisältää asut seuraaville hahmoille: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka ja Naotora Ii. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten. *Sinun on ostettava vaadittavat hahmot, ennen kuin voit käyttää tätä sisältöä.