DOA5LR Ultimate Bass -sisältö
Sisältää seuraavat 3 asua Bassille: ・Halloween 2013 ・Halloween 2014 ・Police *Asenna uusin pelipäivitys näiden asujen käyttöä varten. *Varo, ettet osta uudelleen asuja, jonka olet jo ostanut DOA5U-peliin.