DOA5LR Premier Sexy Costume Phase 4
Uimapuvut uusimmille kuumille DOA-taistelijoille! Asu on mukana myös Premier Sexy Costume & Movie Setissä. *Asenna uusin pelipäivitys tämän asun käyttöä varten. *Ilmaiseksi ladattava Costume Catalog LR01 vaaditaan. *Hahmot on ostettava erikseen.