DOA5LR Naotora Ii + Debut-asusetti
Salamannopeilla potkuillaan Naotora Ii loikkaa taisteluun! Tässä yhdistelmäpaketissa nähdään Samurai Warriorsin rajua toimintaa ja Dead or Alive 5 Last Roundin taisteluviihdettä. Voita vahvimmat taistelijat ja kerää Iin klaanille kunniaa! Naotora Ii on nyt mukana Dead or Alive 5 Last Roundissa pelattavana hahmona! Lataa tämä, niin voit käyttää Naotora Iin hahmoa Dead or Alive 5 Last Roundissa tai Dead or Alive 5 Last Round: Core Fightersissa. Tämä setti sisältää myös Naotora Ii Debut-asusetin 5 asua. Sisältää seuraavat asut: - Santa's Helper - Cheerleader - Nurse - Maid - Sexy Bunny *Tämä sisältö on mukana New Costume Pass 3 + Character -paketissa. Setin sisältöä voi mahdollisesti ostaa myös yksitellen. Älä osta yksittäistä sisältöä sisältösettien lisäksi. *Tämä hahmo saattaa tulevaisuudessa tulla tarjolle rajoitetuksi ajaksi ilmaisena kokeiluversiona. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten.