DOA5LR Kasumi Halloween 2016 -asu
Karkki vai kepponen? Tämä on Kasumin vuoden 2016 Halloween-asu! *Asu on mukana myös 35 asun DOA5LR Halloween 2016 -setissä. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten. *Ilmaiseksi ladattavat DOA5LR Costume Catalog LR37 ja 38 vaaditaan.