DOA5LR High Society Costume - Phase 4
Phase 4:n asu, joka sopii viikonloppuasuksi nuorelle neidolle. *Tämä Phase 4:n asu on mukana myös koko asusetissä, joka sisältää 17 asua. Älä osta yksittäistä sisältöä koko setin lisäksi. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten. *Ilmaiseksi ladattava DOA5LR Costume Catalog LR41 vaaditaan. *Sinun on ostettava asiaankuuluva hahmo, ennen kuin voit käyttää tätä sisältöä.