DOA5LR-hahmo: Naotora Ii
Salamannopeilla potkuillaan Naotora Ii loikkaa taisteluun! Tässä yhdistelmäpaketissa nähdään Samurai Warriorsin rajua toimintaa ja Dead or Alive 5 Last Roundin taisteluviihdettä. Voita vahvimmat taistelijat ja kerää Iin klaanille kunniaa! Naotora Ii on nyt mukana Dead or Alive 5 Last Roundissa pelattavana hahmona! Lataa tämä, niin voit käyttää Naotora Iin hahmoa Dead or Alive 5 Last Roundissa tai Dead or Alive 5 Last Round: Core Fightersissa. *Tämä sisältö on mukana New Costume Pass 3 + Character -paketissa ja Naotora Ii Debut-asusetissä. Älä osta yksittäistä sisältöä sisältösettien lisäksi. *Tämä hahmo saattaa tulevaisuudessa tulla tarjolle rajoitetuksi ajaksi ilmaisena kokeiluversiona. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten.