DOA5LR Gust Mashup Swimwear – Marie Rose ja Ilmeria
Marie Rosen asu perustuu Atelier Firis ~The Alchemist and the Mysterious Journey~ -pelin Ilmeria von Leinweberin hahmoon. *Saatavilla on myös täysihintainen setti. Varo, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten. *Ilmaiseksi ladattava DOA5LR Costume Catalog LR47 vaaditaan. *Sinun on omistettava asiaankuuluva hahmo tämän sisällön käyttöä varten.