DOA5LR Gust Mashup Swimwear – Helena ja Pamela
Helenan asu perustuu Atelier Rorona ~The Alchemist of Arland~ -pelin Pamela Ibisin hahmoon. *Saatavilla on myös täysihintainen setti. Varo, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten. *Ilmaiseksi ladattava DOA5LR Costume Catalog LR47 vaaditaan. *Sinun on omistettava asiaankuuluva hahmo tämän sisällön käyttöä varten.