DOA5LR Gust Mashup Swimwear – Christie ja Arnice
Christien asu perustuu Nights of Azure 2: Bride of the New Moon -pelin Arnicen hahmoon. *Saatavilla on myös täysihintainen setti. Varo, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten. *Ilmaiseksi ladattava DOA5LR Costume Catalog LR47 vaaditaan. *Sinun on omistettava asiaankuuluva hahmo tämän sisällön käyttöä varten.