DOA5LR Costume Catalog 4
Tämä ilmainen lataus vaaditaan Marie Rosen Angelic Maid -asun käyttöä varten Dead or Alive 5 Last Roundissa (vain DOA5LR New Costume Pass -tilaajien saatavilla). *Tämä lataus yksistään ei tuo tätä asua käytettäväksi. *Asenna uusin pelipäivitys, jotta voit käyttää tätä sisältöä.