DOA5LR: Core Fighters -hahmo: Honoka
Lataa tämä, jos haluat käyttää Honoka-hahmoa pelissä Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. Tämä saatetaan tarjota ilmaisena rajoitetun ajan koeversiona tulevaisuudessa.