DMC5SE - 100 000 Red Orbia
Devil May Cry 5 Special Edition -pelissä Red Orbeilla voi hankkia uusia taitoja ja lisätä hahmojen voimia, ja niiden avulla pääset takaisin taisteluun tappion jälkeen. Huomautus: Ostamasi Red Orbit tallennetaan tallennustietoihisi, eikä niitä saa takaisin, jos poistat tallennustietosi. Sinulla voi olla enintään 99 999 999 Red Orbia. Tämän jälkeen saamiasi Orbeja ei enää lisätä. Näitä Orbeja ei lasketa tuloksiisi, eivätkä ne vaikuta Bloody Palacessa. Yhteensopiva vain Devil May Cry 5 Special Editionin kanssa.