DLC "New Edition" - Escape Game Fort Boyard
Lataa New Edition -DLC ja ota ilo irti täysin uudesta Escape Game -sisällöstä! Viisi uutta koettelemusta odottaa sinua, mukana muun muassa unenomainen From the Earth to the Moon, tyylikkään näyttävä Turbo Basket ja hurja Water Jet Beam. Tämä uusi sisältö nostaa hien pintaan, pakottaa ajattelemaan ja haastaa kamppailuun! Kaiken lisäksi 11 koettelemusta on nyt käytettävissä 1 vs. 1 -tilassa, jotta voit kohdata ystäviäsi ja ottaa ilon irti kokonaisvaltaisesta Escape Game -pelikokemuksesta!