"DLC 15" -hiustyyli
Muuta metsästäjäsi ulkonäköä tällä ulkonäön erikoisvaihtoehdolla! Saat ostamasi äänen metsästäjällesi valitsemalla Item Boxista kohdan Change Appearance. Huomaa: tämä esine on vain kosmeettinen, eikä anna pelillisiä etuja.