Disneyn seikkailujen maailmat
Astu kuuden Disney-klassikon taianomaisiin satuihin tällä ainutlaatuisella kartalla. Seikkaile Aladdinin maailmassa ja loiski Pienen merenneidon kotivesien pärskeissä. Auta Lumikkia tai lähde tutkimusmatkalle Liisan ihmemaahan. Pääset myös tapaamaan Simban savannilla ja aterioimaan Bellen ja Hirviön kanssa heidän linnassaan!