Disney Universen Phineas and Ferb-levelpack
Disney Universe jatkaa kasvuaan uuden Disneyn Phineas and Ferb -sarjaan liittyvän ladattavan sisällön myötä. Vedä asu niskaan, lyö tehot täysille ja taistele Danvillen lähiöissä Phineas ja Ferb -asuissa, joihin kuuluvat Phineas, Ferb, Dr. Doofenshmirtz, Agent P ja Candace. Jokaisen asun mukana tulee oma päivitettävä työkalu.