Disney Universe Mikä-mikä-maa -kenttäpakkaus
Disney Universe -seikkailu jatkuu uudella ladattavalla kenttäpakkauksella, jossa nähdään Disneyn Peter Pan. Vedä asu yllesi ja taistele halki maagisen Mikä-mikä-maan suosituissa asuissa, joihin kuuluvat Simo, Leena, Mikko, John sekä kuriton Kadonnut poika, Sintti. Jokaisen asun mukana tulee oma päivitettävä työkalu.