DiRT Rally 2.0 - Year One Pass
Sisältää Dirt Rally 2.0:n, kaikki neljä kautta julkaisun jälkeistä sisältöä sekä Colin McRae: FLAT OUT -paketin. 26 sijaintia aina haastavista rallireiteistä ultramoderneihin rallicross-ratoihin. Yli 70 maailman tunnistettavinta ralli- ja rallicross-autoa, mukaan lukien vuosien 2018 ja 2019 FIA World Rallycross Championship -kausien autot.