DIRT 5 - Wild Spirits -sisältöpaketti
Pari silmäänpistävää offroad-ajoneuvoa, jotka on luotu ylittämään mitä tahansa maastoa, lisätään DIRT 5:een Wild Spirits -sisältöpaketissa. Ensimmäinen on paljon odotettu Ford Bronco Wildtrak 2021. 310 bhp ja 542 Nm vääntöä sekä innovatiiviset 4x4- ja differentiaalijärjestelmät tekevät uudesta Broncosta täydellisen lisän DIRT 5:n extreme-tapahtumiin. Sen laatikkomainen kori ja valtavat renkaat luovat unohtumattoman ulkomuodon – ja tämä jo ennen kuin mukautat sen maalipintaa ja kuvioita. Broncon lisäksi mukana on Prodrive Hunter. Aavikon hyperautoksi kutsuttu Hunter on tuotantoversio hämmästyttävästä Prodrive BRX:stä, joka on kilpaillut Dakarissa ja muissa tapahtumissa vuonna 2021 esimerkiksi Sébastian Loebin ajamana. Fordin 3,5 litran kaksoisturbo-V6-moottori tuottaa noin 500 bhp, joten Hunterilla on riittävästi tehoa dominoimaan DIRT 5:n maailmanlaajuisia offroad-tapahtumia. DIRT 5:n Wild Spirits -sisältöpaketti laajentaa uratilaa entisestään 25 uudella tapahtumalla Wild Spirits -bonusluvussa. Uudet tapahtumat sisältävät mahdollisuuksia kisailla uusilla autoillamme, usean luokan kisoja, dynaamisia säätapahtumia ja muita ainutlaatuisia kokemuksia. Myös kaksi uutta urasponsoria lisätään: Alpinestars ja VP Racing Fuels. Suuntaa uran Sponsorit-välilehdelle ja valitse toinen näistä sponsoreista alkaaksesi avata uusia palkkioita ja sisältöä, mukaan lukien tuoreita maalipintoja ja mukautusesineitä. Lopuksi voit pitää silmällä viittä uutta trophya/saavutusta, jotka liittyvät etenemiseen uudessa uran luvussa. Sinun on omistettava DIRT 5, jotta voit käyttää tämän paketin sisältöä. Tämä paketti sisältyy Amplified Edition -versioon sekä Year One Upgrade / Edition -omistajille.