Digitaalinen kuvakirja ja ääniraita
Saat käyttöösi pelin täysimittaiset musiikkikappaleet, joita voi soittaa erikoisvalikosta. Lisäksi saat käyttöösi yhdeksän bonuskappaletta 80-luvun piirretystä.