Diami Krakens
Diami Krakens -tiimi Krekens-tiimiin on lisätty ilmiömäinen WR Tyfreak Thrill, nyt tappava nopeus yhdessä WR Whaling Throttle -laitteen kanssa. Kirjaimellisesti. Uudistetun hyökkäyslinjan ja vahvojen ja luotettavien RB:n galaksin ansiosta tämän tiimin menestys on QB Chewa Raviolin harteilla. Jos puolustus pystyy jatkamaan voimakasta peliään ja hyökkäys kokoaa kaikki voimat nyrkkiin, niin yhdessä voidaan tehdä melua pudotuspeleissä. Hard Schlock Stadium Pelaamalla Krakensin puolesta tai vastaan pääset Hard Schlock Stadiumiin. Tämä stadiumi saattaa näyttää kuin aurinkoisena päivänä uimarannalla sen vesikanavien ja palmujen kanssa. Tämä muistuttaa pääosin uimarantaa, jolla on myrsky! Tämä hiekkakenttä on täynnä petollisia piraijoja, ja sitä uhkaa jatkuvasti mutatoitunut kastemato. Musiikkiteema Celebration Nation Tekijät: Ty Noam Frankel, Nitai C Boschma, Andrey Vladimirovich Tatarinov APM Music luvalla Tämä lisäys vaatii asennettua peruspeliä - Mutant Football League.