Devil's Workshop Pack
Oletko kyllästynyt lentämään langenneen enkelin siivillä? Devil's Workshop -paketin myötä pääset lentämään pyhimyksen purppurasiivillä. Muuta sisältöä: Yorick, palava kallo, josta Shakespeare saa infernaalisen mahtinsa. Pääset lopultakin käyttelemään Shakespearen koko voimaa ilman jambista pentametriä: mikäs sen innostavampaa.