Deus Ex: Mankind Divided - Tactical-paketti
Käytä etäisyyttä hyväksesi ja eliminoi kohteesi huomaamattomasti mukautetulla Tranquilizer Rifle -kiväärillä, Micro Assembler Augmentation -augmentaatiolla, paketilla tainnutuspanoksia, 3 savukranaatilla ja 2 kaasukranaatilla.