Deus Ex: Mankind Divided - Tactical Gear
Käytä etäisyyttä hyväksesi ja eliminoi kohteesi huomaamattomasti mukautetulla Tranquilizer Rifle -kiväärillä ja Micro Assembler Augmentation -augmentaatiolla, jolla vähennät asepäivitysten hintaa. Kuro välimatka nopeasti umpeen ja siirry kohteesi luokse huomaamattomasti.