Deus Ex: Mankind Divided - Season Pass Praxis Kit -paketti
Näiden Praxis Kitien avulla voit päivittää neljää valitsemaasi augmentaatiota ja pääset askeleen lähemmäksi Adamin täyttä potentiaalia.