Deus Ex: Mankind Divided - Intruder Gear
Intruder Gear tarjoaa hiljaisempaa lähestymistapaa suosiville eri versioita Adamin trenssistä ja Deus Ex: Mankind Dividedin pistoolista (parannettavilla osilla). Liiku haamun tavoin esteiden ohi ilman, että kukaan vilkaisee suuntaasi.