Detective Stories Bundle
Selvitä kolme kansiossasi odottavaa tapausta: - Dark Arcana: The Carnival – Löydä salaperäiseen Kauhujen karnevaaliin kadonnut nainen. - Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood – Seuraa paholaispastorin jälkiä ja paljasta Ravenwood Parkin usvan kätkemät salaisuudet. - Noir Chronicles: City of Crime – Seuraa romanssia ja saa selville sen tappavat seuraamukset!