Destroy All Humans! 2 - Reprobed
Crypto on palannut, ja nyt hänellä on lupa luodata. Avaruudesta saapunut hyökkääjä palaa hauskempana kuin koskaan (vieläpä sukupuolielinten kera). Koe svengaava 60-luku koko kemikaalihuuruisessa loistossaan ja kosta KGB:lle, joka räjäytti avaruusaluksesi. Paljastaessasi vihollistesi juonia joudut hankkimaan liittolaisia samaisen rodun edustajista, jotka sinun oli tarkoitus orjuuttaa.