Destroy All Humans! 2 - Reprobed: Challenge Accepted DLC
Ota haaste vastaan ja laita taitosi koetukselle tässä julkaisun jälkisisällössä, joka sisältää kaikki neljä Challenge Mode -tilaa Destroy All Humans -pelistä (2020). Sisältää seuraava pelitilat: Rampage, Race, Armageddon ja Abduction. Kaikkia pelitiloja voi pelata jaetun ruudun tilassa. Mukana tulee myös useita uusia mutatoreja, joilla muutat pelin sääntöjä. Näytä ihmisille, mistä sinut on tehty! (Tiedämme kyllä mistä. Ripauksesta puhdasta, mahtavaa Furon-DNA:ta hukutettuna tynnyrilliseen alkukantaisia ihmisgeenejä.)