Destiny 2: The Final Shape -vuosikorttipäivitys
Annual Pass Edition sisältää The Final Shape ‑tarinakampanjan, uuden määränpään, kolme uutta superkykyä, uusia kerättäviä aseita ja panssareita, The Final Shape Dungeon Key ‑avaimen, katalyytin ja koristeen uuteen heti avattavaan Tessellation Exotic Fusion Rifle ‑aseeseen, yhden Secret Stash ‑toimituksen kunkin episodin yhteydessä, Exotic Sparrow’n ja The Final Shape ‑vuoden kolme episodia.