Desperados III Season Pass
Hanki pääsy Desperados III:n kasvavaan maailmaan kätevään pakettihintaan. Season Passin sisältö: 3 uutta tehtävää, joista alkaa uusi, peruspelin tapahtumien jälkeiseen aikaan sijoittuva tarina. Sisällöt julkaistaan Desperados III:n julkaisun jälkeen kolmessa sisältöpaketissa.