Demon's Crystals
"Demon’s Crystals on kiihkeä kahden sauvan räiskintäpeli, jossa ohjaat Uricanin demoneja läpi lukemattomien vaarojen tavoitteena palauttaa rauha maailmaan. Erilaiset aseet ja tehosteet auttavat sinua voittamaan valtavat vihollislaumat. Uricanilaiset ovat aina olleet ravintoketjun huipulla, mutta eräänä päivänä kolme mystistä olentoa saapui ja teki maailman kerran rauhanomaisista asukkaista aggressiivisia ja tuhoisia. - Arcade, 1–4 pelaajaa Tämä on yhteistyötila, jota voi pelata enintään 4 pelaajaa. Tavoitteena on läpäistä 3 maailmaa ja voittaa niiden pomotaistelut. Hahmoilla on tasojärjestelmä, joka vaikuttaa niiden kestävyyteen ja voimaan. - Survival, 1 pelaaja Yritä selviytyä mahdollisimman pitkään. Voit kilpailla eri puolilla maailmaa olevien toisten pelaajien kanssa online-tulostaulukon ansiosta. - 6 paikallista moninpelitilaa, 2–4 pelaajaa: Survival, Deathmatch, Vs, Crystal Attack, Capture the Great Crystal ja Kill the Enemies "