Demoniaca: Everlasting Night
Astu pimeään ja pahantahtoiseen maailmaan, joka on ammentanut inspiraationsa klassisista, sivuttainvierittävistä tasohyppelyistä ja kypsynyt näitä pelejä pelanneita varten! Demoniaca:Everlasting Nightissa sinua odottaa goottinen, metroidvania-henkinen seikkailu, joka yhdistää kauniin groteskin taidetyylin ja viettelevän kerronnan tässä sivuttaisvieritettävässä tasohyppelyssä, joka ei jätä ketään kylmäksi. Tutki tornia, taistele vihollisia vastaan, tapaa uusia ystäviä ja kosta heille, jotka aiheuttivat sinulle sietämätöntä tuskaa! Kun matkaat kamalan ja korruptoituneen Baabelin tornin läpi, sen synkät salaisuudet paljastuvat sinulle ja pääset haastamaan voimakkaita vihollispomoja ja listimään heidän kätyreitään. Heittäydy mukaan reaaliaikaiseen taisteluun, joka on helppo oppia mutta haastavaa hallita. Pääset uusille alueille tornissa ja sen ympärillä edistyessäsi pelissä ja parantaessasi kykyjäsi. Mutta mikä loppu voi odottaa sinua paikassa, joka on vihaa ja epätoivoa täynnä?