Deluxe Airdrop
"Tässä valtavassa kokoelmassa on 40 Gear-pakettia: 10 Elite-pakettia + 10 Operations-pakettia + 10 Versus-buusteria + 10 Horde-buusteria. Elite-paketit avaavat viisi satunnaista muokkauskorttia – mukana yksi vähintään Rare-tason esine sekä parempi mahdollisuus Legendary-korttiin. Operations-paketit tarjoavat viisi satunnaista korttia, mukaan lukien palkkioita, luokkataitoja ja vähintään yhden muokkauskortin: merkki, ase tai hahmo. Versus-buusterit tarjoavat viisi kertakäyttöistä Versus Bounty -korttia. Horde-buusterit tarjoavat neljä Horde Skill -korttia ja yhden kertakäyttöisen Horde Bounty -kortin."