Delfiinihenki: tehtävä valtamerellä
Syöksy huikeaan seikkailuun Maupiroan trooppiselle saarelle! Lähde merelle ja selvitä saarta ympäröivät salaisuudet! Sukella delfiiniystäväsi Keanun kanssa valtameren värejä ja elämää kuhiseviin syvyyksiin. Opi asioita merieliöistä ja ekologiasta samalla, kun autat paikallisia ympäristönsuojelijoita pelastamaan saaren uhkaavalta tuholta. Lomasi Maupiroan saarella ei tule olemaan lekottelua! Onneksi voit kuitenkin luottaa isoisääsi ja saaren asukkaisiin, jotka avustavat sinua tehtävässäsi. Tutustu saaren kansantaruihin ja perinteisiin, jotta voit pelastaa sen tuhoutumiselta. Lähde satumaiseen seikkailuun ja uppoudu esi-isiesi perintöön, jotta pystyt avaamaan maagisten toteemien salaisuudet. Löydä vedenalaisen maailman kätketyt aarteet yhdessä apurisi Keanu-delfiinin kanssa. Osallistu paikallisten asukkaiden luonnonsuojelutoimiin ja ota kuvia saaren villieläimistä tietokokoelmaasi. Hämmästele valtameren monipuolista ekosysteemiä ja opi suojelemaan sitä. Käytä kykyjäsi uhanalaisten merieläimien auttamiseen. Delfiinihenki – tehtävä valtamerellä on opettavainen, fantasiahenkinen seikkailupeli, jonka tapahtumat sijoittuvat Maupiroan trooppiselle saarelle.