Defender Pack
Haluatko parantaa puolustustasi? Nappaamalla tämän paketin voit esitellä tyyliäsi ja voimaasi. Tämän paketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden. Voit lunastaa paketin esineet Heroes Marketplacen tai Private Tavernin postilaatikosta. Paketin sisältö: 3 100 jalokiveä sankarien, koristeiden, asusteiden ja muun ostamiseen. (600 lisäjalokiveä!) 2 Mythical Defender Packs -pakettia, joiden kosmeettiset palkinnot tekevät hahmostasi entistä komeamman! Yksi jokaisesta kampanjasta aina Chaos VI sirpalepaketteihin asti, joista saat ainutlaatuisia bonuksia sankareille ja puolustuksille. Yksi legendaarinen Terror Dragolich -lemmikki, joka saa vihollisesi kauhun valtaan.