Kuolemaan Tau Volantikselle jätetyillä Isaac Clarkella ja John Carverilla on edessään musertava matka. Hulluuden levitessä he huomaavat, etteivät he pysty luottamaan silmiinsä tai toisiinsa. Vaellus johtaa Terra Nova -alukselle, joka on nyt sadistisen Unitologistien kultin koti. Kauhu jatkuu, kun Dead Space -taru aloittaa synkimmän lukunsa.