Dead Rising 4 - X-Fists-nyrkit
Taistele ja lyö tiesi läpi zombielaumojen näiden ainutlaatuisella ulkoasulla varustettujen X-Fists-nyrkkien turvin. Exo-puvun kanssa käytettävät X-Fists-nyrkit ovat saatavana Emergency Shelterin kauppiailta (tarinatilassa) ja automaateista (moninpelissä). Valmistaudu mahtaviin nyrkkilöylyihin!